OOTD

My chick bad

Hello!Pentru viitorul apropiat v-am pregatit mici surprize:poze noi cu mine de la un photo shooting(deja probabil sunteti satuli de asta, dar acum e altceva)+ poze cu orasul si, mai mult de atat, cu outfiturile localnicilor.Incep sa o fac pe paparazzi-ul, dar ar fi fost mai de folos daca aveam camera foto performanta.Titlul postului l-am ales din cauza sau datorita melodiei lui Nicki Minaj si,mai ales tinutei de Joi pentru ‘Crazy Daisy’:un sacouas bej nou achizitionat care imi este foarte drag,un tricou Zara,pantaloni scurti de la Pull & bear de care nu ma pot desparti nici cum de ei si cizme bej de piele.Pe langa toate astea, bineinteles ca aveam pe mine si o geaca groasa + esarfa ca sa imi tina cald pentru ca seara se lasa extrem de rece(10 grade).Poate va suna caldut 10 grade, dar altfel se simt aceste grade aici, asa ca de acum incolo voi fi nevoita sa deschid caldura.Din fericire, iarna de aici nu e atat de friguroasa ca cea de acasa, din Romania.Daca tot am adus vorba despre Romania, sunt fericita ca mi-am cumparat bilet de avion pentru vacanta de iarna de pe 19 Decembrie pana pe 27 Ianuarie.O luna si ceva voi avea timp sa petrec alaturi de persoanele dragi.Acum o sa va las, deoarece am de completat un formular care trebuie dat la scoala, pentru a obtine Yellow Card-ul (un fel de Identity card).

O saptamana usoara,tuturor!

Checking my last views before going out.

Leave a Reply

