Int.Student

O zi,o saptamana,o luna!

                        What is the best thing to do now?

Blogging,of course.E trecut de miezul noptii…A mai trecut o zi sau de fapt, asa cum sugereaza si titlul, s-a dus o luna si o saptamana de cand ma aflu pe meleaguri daneze.E o senzatie ciudata pentru ca am impresia ca traiesc aici de un an.Deja cand merg prin oras ma intalnesc cu lume cunoscuta + ca m-am obisnuit cat de cat cu orientarea in oras.Cand imi gasesc timp, vreau sa fac mai multe poze cu imprejurimile.

De data asta, mi-am propus sa fiu mai organizata in ceea ce priveste compunerea articolului.Tocmai am fost certata si de o prietena ca se observa ca e mare zapaceala in mintea mea si sar de la una la alta.Prietenii dau mereu sfaturi bune, asa ca o sa iau in considerare ce zice spiritul ei critic.(Blame on  http://www.facebook.com/?q=#/Dana.Stefana.G  if you don’t like it). Some brainstorming ideas scrise frumusel in Word + DownTempo Tracks ar trebui sa ajute.De fiecare data cand publicam ceva, imi aduceam aminte mult prea tarziu ca mai aveam si alte detalii de specificat.Azi, am avut ore pana la 2,dar in mod normal, a trebuit sa stam pana la 4 pentru ‘Tutor Economy’, dar nimeni nu a avut atata rabdare.In lungul meu drum spre casa, am continuat lectia de lituaniana ,,predata” de niste colegi simpatici.Ajunsa acasa, am pregatit niste paste cu ton si apoi am dormit ca un ‘boss’/princess 3 ore.

Savoury bow-tie pasta

Sunt o norocoasa pentru ca peste o saptamana o sa-i am pe parinti aproape de mine pentru ca tata se ocupa de transport Romania-Danemarca(pentru mai multe detalii ma puteti contacta, in caz ca e cineva interesat).Deja pun la cale cu mama ce sa-mi pregateasca de mancare si, mai ales, ce sa-mi aduca de acasa:mancare(zacusca, branza+smantana, icre facute de mama + multe dulciuri cumparate din Germania+ REMI.Parca simt nevoia de mai multe haine asa ca, am pus-o pe mama pe drumuri prin magazine, iar ea mi-a fotografiat ce i s-a parut ca mi-ar placea si vreau sa imi cumpar.Oricum, baza shoppingului o sa fie  cand plec la Londra, asa ca ar fi mai bine sa ma pastrez pentru atunci.

Autumn feeling

Natural long hair…

Reading obediently the Marketing Book

Trying to adapt to climate extremes

Last but not least,my stylish bracelets bought from H&M

Leave a Reply

