Hot Fashion Trends

Hot trend:studs & spikes

Hmm,un post nou pentru ca de ceva vreme sunt vrajita de renumitele cizme cu tinte(studded boots).Daca imi aduc bine aminte, a mai fost o vreme cand tintele si celalalte articole specifice perioadei rock si-au facut de cap pe catwalk, dar parca acum ne-a luat valul pe toti.Nu stiu cat de feminine sunt, dar dau un aer rebel si sexy(daca ai picioare lungi, care trebuie neaparat expuse).Deci, dupa mine,  o pereche de astfel de cizme face parte din must have-urile sezonului de toamna.

Nu a fost deloc dragoste la prima vedere pentru ca prima oara le-am vazut la Alina Ceusan http://alinaceusan.wordpress.com/ si ma gandeam ca cine ar cumpara si purta asa ceva, dar acum visez la ele noapte si zi!

Look-ul de mai sus eu l-am creat, pentru ca ma regasesc in amalgamul ala de toale si sper sa fie pus in practica cat mai curand.

Photos:http://alinaceusan.wordpress.com/

Am trait ca sa o vad si pe asta.

Watch your head
Great jeans jacket…
Source:tumblr
Leave a Reply

