OOTD

Siempre me quedara

Cu pasi repezi a venit si weekendul.Ma gandesc de cateva zile bune sa incetez sa scriu in romana, pentru ca am urmarit vizualizarile si am remarcat ca jumatatea vizulizarilor provin din alte tari.Bineinteles,pentru asta trebuie sa imi fac si timp.Joi,am fost cu gasca in ‘Crazy Daisy’ la ‘White Thursday si pot spune ca a fost cea mai distractiva noapte de pana acum.Partea proasta era ca ziua urmatoare aveam cursuri la care am vrut, cu tot dinadinsul, sa fiu prezenta, si mi-am respectat dorinta cu toate ca am lipsit primele 2 ore.

Vineri am petrecut  la Viking ( unul din cele mai faine cluburi de pe aici) si acasa la niste prieteni.A fost o zi cam cu ghinion pentru ca mi s-a stricat telefonul, iar eu sunt total dependenta de el.

Incep sa realizez ca distractia,shoppingul si altele necesita bani,asa ca de luni o sa merg la o agentie pentru a ma angaja.O sa vad daca pot tine pasul cu scoala si job-ul, deoarece nu mi se pare usor sa le impaci pe amandoua.

O zi frumoasa, tuturor!

Imagine

Imagine

Imagine

Leave a Reply

