Int.Student · Uncategorized

Take it to the head

Tocmai mi-am terminat de pregatit pranzul si acum il savurez in fata laptopului+ un mic desert,ce consta in mango,banane,mere.Ieri si azi are loc un festival specific orasului Horsens,in care atmosfera(haine,muzica,decor)este medievala.Locuitorii sau turistii poarta costume specifice si beau vin dintr-un corn.Intr-adevar,este ceva deosebit ,doar ca pe noi,tinerii ne incanta tot ‘bumtzi bumtzi-ul’.Am inceput deja sa ne facem si prieteni,si anume prietenul vecinului de mai sus,care ne-a ajutat extrem de mult,iar noi,ca semn de rasplata,l-am chemat la gratar.Inainte de a merge la festival,am fost cu totii intr-un parc nemaipomenit de frumos si foarte intins,Bygholm Park.

Imagine

Imagine

Cine are tupeul sa zica ca fetele nu sunt gospodine?

Azi,am verificat daca pelerina de ploaie face fata vremii,deoarece a plouat incontinuu,iar acum a aparut si un pic de soare,ca sa ma amageasca.Nu stiu cat de zapacita am putut fi zilele astea ,pentru ca m-am trezit si am crezut ca e vineri si e ultimul party diseara cu scoala,doar ca cineva m-a desteptat si mi-a dat toate planurile peste cap.

Maine,duminica ma duc la un casting de modelling pentru ca, daca tot am atata timp liber, ar fi pacat sa nu il si folosesc intr-un mod placut.Am vazut un anunt la facultate despre http://www.modelkonkurrencen.dk/ si mi-a suras ideea.De emotii nu poate fi vorba,pentru ca m-am obisnuit si cam stiu cu ce se mananca,but wish me luck.Gata ca mi-a ajuns palavragitul.Asa ca…daca tot e sambata hai tanti,sa-i dam drumul la party!

Imagine

2 thoughts on “Take it to the head

Leave a Reply

