OOTD

Cold crazy daisy

Ieri a fost ziua cea mult asteptata de mine,ziua in care am facut un pub crawl impreuna cu grupa din Rus Week.Cu ocazia asta am facut cunostinta si cu modul danezilor de a petrece.Care ar fi? Pai,inainte de a merge in club,mergi in pub-urile unde gasesti berea la un pret bun(desi chiar si acolo e scumpa 20-30 lei)si apoi  in supermarket-uri pentru ca ‘it’s never enough’.La ‘Crazy Daisy ‘am remarcat un mod de a petrece total diferit fata de cel din Romania,cu extrem de multa bere,galagie,muzica diversa(chiar faina) si dans pe mese.Am avut din nou placerea sa cunosc studenti din toate colturile lumii cu care am schimbat 2-3 vorbe pentru ca mai mult nu se putea din cauza zgomotului. A fost un haos total,dar placut si  cel mai important e ca m-am distrat.Partea mai putin fericita a fost ca a trebuit sa merg singura pana acasa la ora 4 noaptea si ca m-a prins ploaia.Mi se spunea mie ca la frigul de aici nu iti vine sa faci parada modei,dar pana nu m-am convins ,nu m-am linstit.Daca tot am zis ca e seara de club,trebuia sa ma imbrac mai altfel,nu prea pretentios,dar nici prea simplu…Asa ca, o bluza,o geaca de piele,o fusta gri,niste cercei adorabili si balerini negri mi-au facut seara,desi am suportat cu greu vantul rece.

Altii cu berea,eu cu breezerul de pineapple.

Atmosfera de club(perfecta poza asta pentru un wallpaper)

Dimineata,am fost sa fac cumparaturi ca sa umplu frigiderul,doar ca am dat peste magazinul H&M si mi-am cam cheltuit banii pentru mancare ,care ii aveam cu mine.Nu imi pare rau deloc pentru ca mi-am luat o fusta mai ciudatica(imitatie de piele,destul de groasa),o rochita inflorata si o camasa.

Leave a Reply

