Uncategorized

La cratita

Ma trezesc dis-de-dimineata,gata sa ma pregatesc pentru facultate,dar un cer intunecat si o ploaie uratica ma face sa-mi anulez planurile.Cred ca daca o sa fiu speriata de vreme,o sa renunt la scoala in ritmul asta(joke)!

Imagine

Se spune ca nevoia te invata si asa si este!Daca zilele astea am fost extrem de busy,colegele mele de apartament au fost dragute si au avut grija de mine pregatind ceva de mancare,dar azi nu am mai avut scapare si mi-a venit mie randul.

Imi era dor de acel sos de la Uncle Ben’s(Sweet and Sour) cu orez si piept de pui,asa ca m-am dus la supermarket am cumparat ce mi-a trebuit(ar trebui sa mentionez ca 1kg piept de pui este 42lei),iar o colega a vrut sa se ocupe de orez.Toate bune si frumoase,doar ca atunci cand am ajuns acasa am descoperit ca orezul mi-a fost transformat in pilaf,ceea ce nu prea m-a incantat.Eu eram obisnuita cu mancarea asta(desi de data aceasta avea alt gust),dar colegele mele mai mult decat sa guste,nu au putut.

Hmm v-am plictisit destul,asa ca ma retrag sa imi pregatesc outfitul pentru clubbing night!Yey,va pup!Imagine

Leave a Reply

