Int.Student · OOTD

Un du-te vino continuu

Hmmm as vrea sa scriu fara sa ma plang cat de obosita sunt,dar sa te trezesti la ora 8 si sa ajungi abia la 18:00 acasa nu e prea usor.Ce am facut azi?Am intarziat vreo ora la facultate pentru ca mi-am setat gresit alarma,am inconjurat iar ca sa ajung la destinatie si am cunoscut o parte din colegi.

Ajunsa la facultate,am aflat ca nu ma aflu pe lista de unde imi pot afla Student Number-ul,am rezolvat problema cu ajutorul unui tutor cu care am vorbit in engleza si despre care apoi am aflat ca e roman .Nu credeam ca intr-o facultate cu 2000 de studenti internationali pot intalni atat de multi romani,si chiar si persoane din Bacau.Wake up..e lumea mica pe aici!In clasa mea de International Sales & Marketing Management am colegi din Spania,Franta,Slovacia,R. Camerun,etc.Dupa ce ne-am cunoscut am avut e parte de un pranz cu peripetii pentru ca nu am mancat la cantina si am fost la REMA 1000 sa-mi iau lasagne pe care sa le fac la cuptorul cu microunde…initiativa  reusita si chiar gustoasa!

Imagine

Does it look tasty?If not,just take a look at my nails!Eu va zic ca a fost delicios la ce foame aveam atunci!

Acum ar fi trebuit sa fiu la City Tour cu cei de la VIA,dar am ales sa stau in pat cu o punga de Tortilla chips,muzica buna si poate si un serial pentru ca am cam ramas in urma,iar vremea nu prea e prietenoasa.

Imagine

Imagine

Meet me and my colleagues in our way to Kamchatka(campus)

Imagine

Lunch break or photo break(Camerun,Slovacia,R.Moldova,Romania,Bulgaria)

Imagine

Finally home!!! 11B rullz

3 thoughts on “Un du-te vino continuu

Leave a Reply

